SUZUKI

V-STROM DL1050 ABS

€ 16.299,-

SUZUKI V-STROM DL1050 ABS

V-Strom DL1050 ABS heeft een rijke Suzuki geschiedenis. Suzuki schreef namelijk designgeschiedenis toen de DR-Z800-woestijnracer in 1988 met een opvallende vormgeving aan de start van de Parijs-Dakar Rally verscheen. Een van de meest opvallende designelementen was het radicale front met de prominente ‘snavel’. Met een nieuwe interpretatie van het ‘snavel’-design blijft de nieuwe V-STROM DL1050 en DL1050 DE trouw aan dit erfgoed. Suzuki’s uitgebreide range van de modernste elektronische systemen zorgt dat je de prestaties van je motor kunt optimaliseren, zoals het gloednieuwe Suzuki Intelligent Ride System (S.I.R.S). Daarmee ben je op de V-STROM DL1050 DE zelfs tijdens de spannendste avonturen helemaal in controle. Het Bi-Ddirectional Quick Shift System helpt je om snel en trefzeker te schakelen zonder gebruik te hoeven maken van de koppelingshevel. Kom de DL1050 testen of huren bij ons.

KENMERKEN

Vermogen
107
Koppel (NM)
100
Gewicht (KG)
242
Zithoogte (MM)
855
Tankinhoud (L)
20
Cilinderinhoud (CC)
1037
Wielbasis (MM)
1555

UITVOERINGEN  V-Strom DL1050

Styling

De verticaal gestapelde, rechthoekige LED-koplamp zorgt voor een heldere blik op de weg voor je, terwijl hij tegelijkertijd een stijlvolle flair toevoegt aan het vooraanzicht van de V-STROM DL1050. Compacte LED-positielichten, LED-knipperlichten en een LED-achterlicht garanderen een duidelijke zichtbaarheid en een praktische duurzaamheid.

De vorm en de afmetingen van het windscherm op de V-STROM DL1050 zijn gericht op maximaal comfort bij het afleggen van lange afstanden. Het scherm kan 50 mm in hoogte worden versteld via een hendel met snelkoppeling. Het stuur is conisch gevormd, zodat het gemakkelijk in de hand ligt. De V-STROM DL1050 is uitgerust met individuele zadels voor rijder en passagier. De zithoogte van de rijder kan met 20 mm worden verhoogd met behulp van een meegeleverde beugel die onder het zadel wordt bewaard.

SUZUKI V-STROM DL1050 ABS

Rijwielgedeelte

Het bouwen van hoogwaardige aluminium frames is al tientallen jaren een integraal onderdeel van Suzuki’s technische DNA. Het Twin-Spar frame van de V-STROM DL1050 blijft trouw aan dit erfgoed. Dankzij een combinatie van aluminium gietstukken en geëxtrudeerde aluminium profielen biedt het de juiste hoeveelheid flexibiliteit bij een juiste mate van sterkte aan een over het geheel genomen stijf lichtmetalen frame. Ook het subframe achter biedt betere weerstand tegen alle krachten die bij rijden op ongeplaveide ondergronden optreden. Het resultaat is een slank, licht en sterk frame van beproefde en bewezen betrouwbaarheid, dat een uitstekende rechtuitstabiliteit biedt en zorgt voor briljante stuureigenschappen.

De 43 mm upside-down KYB-voorvork en de KYB-monoschokdemper achter zijn volledig instelbaar, zodat je de karakteristiek kunt aanpassen aan je voorkeuren of aan het geplande gebruik met de V-strom DL1050. Een paar radiaal gemonteerde Tokico-vierzuigerremklauwen voor met ‘zwevend’ gemonteerde 310 mm remschijven zorgen voor stevige remprestaties, samen met de schijfrem in het achterwiel. Een antiblokkeer-remsysteem (ABS) is standaard.

Uitgebreide elektronica

De V-STROM 1050 is nu nog controleerbaarder en voorspelbaarder. Zo zorgt het Suzuki Intelligent Ride System (S.I.R.S.), aangestuurd door een 6-assige IMU, ervoor dat je met nog meer vertrouwen en gemoedsrust rijdt, of je nu grote afstanden aflegt, bagage meeneemt of de geplaveide wegen verlaat. Met de Suzuki Drive Mode Selector (SDMS) kies je tussen drie verschillende motorkarakteristieken om de prestaties van de V-STROM 1050 af te stemmen op jouw voorkeuren en/of de rijomstandigheden. Hill Hold activeert de achterrem gedurende 30 seconden nadat je bij het omhoog rijden op een helling bent gestopt. Dit zorgt ervoor dat je soepeler kunt wegrijden zonder je zorgen te maken dat de motor achteruit rolt. Het Load Dependent Control System herkent verschillen in belading op elk moment en past de remdrukken automatisch aan. Het Slope Dependent Control System past de remdruk aan om achterwiellift op een steile helling te voorkomen.

Low RPM Assist helpt je om vanuit stilstand bij lage toerentallen soepel weg te rijden. Dit werkt super bij stapvoets rijden en stilstaan in fileverkeer. Cruisecontrol vermindert vermoeidheid tijdens lange ritten. Suzuki Traction Control System (STCS) voorkomt dat het achterwiel doorslipt bij acceleratie. Je kunt de gevoeligheid van dit systeem in drie verschillende modi instellen of het systeem uitschakelen. Met het Bi-Directional Quick Shift System kun je zowel op- als terugschakelen, zonder dat je de koppelingshendel bedient. En als je die wel gebruikt, dan zorgt Suzuki Clutch Assist System (SCAS) voor een lichte en nauwkeurige bediening.

Motorblok

De 1.037 cc, 90° viertakt V-twin van de V-STROM 1050 is voorzien van dubbele bovenliggende nokkenassen. Deze twin levert een hoog koppel in het middentoerengebied en heeft een levendig karakter. Zijn herkenbare V-twin-roffel en -uitlaatsound leveren een voelbaar, bijna onbeschrijfelijk rijplezier. De V-twin heeft twee elektronisch gestuurde gasklephuizen van 49 mm. Elke cilinder is bovendien voorzien van twee iridiumbougies. De eerste bougie vonkt over het gehele toerenbereik van de motor, de tweede bougie ondersteunt de verbranding en de vermogensafgifte bij lage toerentallen. De technologieën dragen bij aan een lineaire gasrespons en een stabiele stationairloop. Lichte en sterke, gesmede zuigers en holle, met natrium gevulde kleppen zijn andere hoogwaardige kenmerken van deze Suzuki V-twin. Het 2-in-1-uitlaatsysteem produceert een prettige sound, die ook profiteert van de V-twinconfiguratie.

SUZUKI V-STROM DL1050 ABS

PROEFRIJDEN?

Proefrijden met de Suzuki V-STROM DL1050 ABS dat kan bij MVM Motoren! Neem contact met ons op of huur de motor.

 

SUZUKI V-STROM DL1050 ABS

Jaarlijks te verlengen

Als u uw motorfiets laat onderhouden door de officiële Nederlandse Suzuki dealer verlengt de Mobiliteitsservice na uitvoering van de onderhoudsbeurt steeds weer met 1 jaar om uw mobiliteit te kunnen garanderen. U ontvangt van uw Suzuki dealer een nieuwe Suzuki Mobiliteitskaart, waardoor u weer een jaar recht heeft op de mobiliteitsservice.

Mobiliteitsservice

  • Gratis hulp onderweg in Europa.
  • 24 uur per dag, 7 dagen per week
  • Dit alles voor alle Suzuki’s t/m 10 jaar
  • De Mobiliteitsservice is kenteken gebonden. Als iemand anders op uw motor rijdt, blijft uw motor dus gedekt.
  • Of u nu uw contactsleutel kwijt bent, een lekke band heeft of verkeerde brandstof heeft getankt; u wordt altijd geholpen.

Mobiliteitskaart

Op de Suzuki Mobiliteitspas, die u bij aanschaf van uw nieuwe Suzuki en na uitvoering van een onderhoudsbeurt van uw Suzuki-dealer ontvangt, staat het telefoonnummer voor hulpaanvraag binnen Europa vermeld: +31 (0)592 390 884.

BEWEZEN BETROUWBAARHEID:
6 JAAR GARANTIE

Onze reputatie op het gebied van betrouwbaarheid koesteren wij. Als het over motoren gaat, zijn wij zeer serieus. Onze producten moeten garant staan voor onbezorgd rijplezier. En 100% vertrouwen krijg je met de 6 jaar garantie op onze motoren. Wanneer er binnen 6 jaar materiaal- en/of constructiefouten ontstaan, dan zorgen wij voor reparatie of vervanging met originele onderdelen. En dat kost je niets extra, ook niet je eigen risico.

Voor alle voorwaarde kijk dan op de site van Suzuki

SUZUKI V-STROM DL1050 ABS

DE ENIGE ECHTE MVM MOTORVERZEKERING

 

De enige echte MVM Motorverzekering Speciaal voor u als gewaardeerde klant hebben we een exclusieve MVM Motorverzekering ontwikkeld. Niet alleen bieden we u een aantrekkelijke premie, ook de voorwaarden zijn erg motorvriendelijk!